Selamat Hari Guru!!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Ini tengah buat housekeeping. Memang lama tak masuk blog sebab cuti! Haha! Dan setiap hari berdoa agar diberi kekuatan dan kesihatan yang baik untuk kembali cergas seperti biasa. Namun begitu, kegiatan seharian saya hanya untuk menjalankan tugas saya di sekolah. Balik rumah saya terpaksa rehat dan tidak lasak. Alhamdulillah..cik abang memahami dan sentiasa bekerjasama dengan saya. Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada Mak, Adik-adikku (Ana dan Ida), rakan-rakan di sekolah dan rakan-rakan di blog yang juga Cikgu macam saya. 



Sesungguhnya bergembiralah menjadi seorang guru..walaupun tugas kita makin hari makin berat dan mencabar! Sabar tunggak segala-galanya! Insyaallah...Allah Maha Mengetahui!

* Sudi-sudilah ambil kad ni ye kawan-kawan!

Comments

Popular Posts