Beraya di PNB Ilham, Port Dickson! Raya ke?

Salam..

Kembali bersiaran..Nak tau saya kat mana?? Huaawaaa!! Saya kena outstation! (Glamer skit bunyinya). Dapur sejuk kejung je kat umah tu..huhu. Tu yg tak sempat nak singgah dapur kawan-kawan. Kesian kat saya..orang tengah syok pi beraya dan beropen house lepas kerja..saya kena pulak pi outstation..nak buat macamana..saya yang menurut perintah..dah hujung-hujung tahun pulak kena pergi...alhamdulillah syllabus dah lama abis..cuma nak melatih tubikan anak-anak murid tu jekk.
 
Tapi sebelum nak pi outstation ni (sebenarnya kursus) banyaklah kerojeku...maklumlah cuti 2 minggu. Naik cuti dapat tahu pula esoknya kena pi outstation kan...so kenalah siapkan bekal untuk anak-anak murid. Bagi keroje la..fotostat itu ini..macam-macam perkara perlu disettle. Harap-harap deme2 tu buatlah kerja yang saya tinggalkan. Begitu juga untuk cik abang..bekalan baju..makanan dan lain-lain keperluan.
 
Ok..saya berkursus di PNB Ilham Resort, Port Dickson. Tempatnya bersebelahan dengan Tanjung Biru. Tempatnya cantik, selesa dan mendamaikan. Bilik saya menghadap laut....(yang 300m kehadapan). Sebenarnya kat sini berkonsepkan apartment juga. Dalam rumah ni ada 3 bilik...satu master bedroom (sesuai untuk sapa-sapa nak honeymoon), 2 lagi bilik yang ada 2 single bed. Bilik mandi pun 3. Meja makan, pantri, TV, video player, radio dan satu area tempat bersantai-santai dan balkoni yang luas dan bersih. Cantik betul senibina ala kemelayuan. Ok..sekarang saya nak kongsikan persekitaran Ilham ni..

Sumber: Faradean's Experienced

Comments

Popular Posts