Award dari Deetha..

Assalammualaikum dan Salam sejahtera..

Ya Allah..Deetha..terima kasihlah sudi bagi award ni kat saya..Hihi. Saya rasa banyak sebenarnya yang kreatif..Deetha ni kalau nak tahu blogger pertama yang pernah bagi saya award. Sebab, saya ni kawan blogger tak ramai..hihi...mungkin tak berapa peramah atau kadang-kadang entri saya biasa-biasa sahaja..hihi. Tapi saya enjoy berblog. Dan sangat menghargai sesiapa yang sudi bagi award..(maklumlah jarang dapat..ahakss). Deetha..kesuwon okeh2 (betul x grammar ni ye)..



:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL
yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM
bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO
bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang (calonnya 6) yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.

forward award: 

Blogger yang saya rasa kreatif ialah : 
Kak Nooral ni salah seorang BFF saya..hihi. Beliau ni serba serbi kreatif..saya suka baca cara beliau menulis blog..bukan sahaja kreatif dlm masakan tapi kreatif dlm bidang penulisan..terutamanya blog

Emm..saya kagum dengan kek2 dan dessert2 yang beliau buat..foto2 yang beliau ambil pun sungguh mengkagumkan! teringin nak belajar cara shoot gambar dengan props yang sesuai..

Hihi..kalau baca blog cik mai ni..kalau tak gelak guling2 tak sah! 1st time baca..terus nak baca semua entri dalam blog cik mai ni..haha..memang menghiburkan dan kelakarama..teror betul dia mengengineerkan pemikiran saya sebagai pembaca setia blognya..hahah

Kalau nak hati tenang..saya suka singgah blog Kak Zaleha. Sebab kek-keknya sedap2 dan paling saya suka tengok apam dot2 nya..bilalah nak buat cantik macam tu..

Adik saya seorang ni pun kreatif juga..entri-entrinya memang informatif. Saya suka sangat baca dan tengok foto yang ada dalam blognya. Keep it up dik!

6) Love
Sebenarnya ..saya suka sangat dengan blog Love ni. Beruntung betul dapat berkenalan dengannya. . Selain kreatif memasak..Love ni juga pandai ambil gambar! Like a pro!

- Saya harap kawan-kawan sudilah ambil award ni ye -

Comments

  1. Thank you so much for passing me this award dear! I feel honoured. Am so glad to have known you thru' blogging too ;)

    ReplyDelete
  2. Makasih ya....bagi award ni...menarik isi award ni...rasa bertuah akak..!!!!antara yg terpilih & d pilih..he..he..nnti akak post kt blog akak. award dah ambik dah...cuma nk buat ayatlah yg payah...apa pun makasih byk byk ya..

    ReplyDelete
  3. love> welcome..you deserved to get the award!

    ReplyDelete
  4. Noor Zaleha> sama2 kasih kak..hihi..tak kisah la kak..sudi ambil award tu pun ok..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts