Khalifa Suites & Apartments dan Wakaf Che Yeh

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera

Minggu lepas saya terlibat dengan Benchmarking Visit ( cheyy). Kami semua menginap di Khalifa Suites and Apartment di Jalan Sultanah Zainab, Kota Bharu berhadapan dengan Masjid Muhammadi. Saya membiayai sendiri penginapan sebab bawa cik abang dan Noura. Maklumlah si Noura is still breastfeeding. Tak sampai hati nak tinggalkan dia dan nak minta mak ayah jaga 3 hari, 2 malam. Kesian...tak pelah lagipun my todd jenis dah biasa jalan jauh..setakat ni Alhamdulillah ..dia jarang meragam.

Seronoknya menginap di sini. Bersih, kemas dan selesa. Lagi2 bilik saya menghadap Masjid Muhammadi...pagi2 sebelum subuh saya dah ready untuk prepare keperluan Noura dan Suami. Seronok dapat dengar bacaan Al-Quran sebelum azan Subuh. Terasa segar dan cepat bangun dari tidur..hihi..Harap cepat2lah siap masjid dekat rumah tu..

Hotel ni menyediakan makan pagi yang sedap! Tapi menu orang sinilah..seperti nasi dagang, nasi kerabu dan laksam. Lokasinya amat strategik. Turun je tangga...ke kanan terus ke bazaar ..ke belakang ada muzium kraftangan, restoran nasi ulam, Pasar Siti Khadijah dan Parkson. Sebenarnya ada lagi...tak ingat.

Ok...malam tu saya pergi ke Wakaf Che Yeh...Cik Abang pergi sana for the first time..Haha...tapi tak kemana2 sangat sebab si Noura tidur...penat sangat agaknya..atau mungkin Seronok naik bas..ok Sekian dulu.



Comments

Popular Posts