Advertisement

Friday, June 10, 2011

Selamat Pengantin Baru Yana!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Semua!!

Sesi membersihkan sawang. Rasanya memang dah tak de yang sudi berkunjung ke blog ni. Hahah..maklumlah..tak de bahan nak letak. Apa-apa pun saya sekadar ingin berkongsi kegembiraan perkahwinan adik ipar saya yang saya panggil Yana. Alhamdulillah..dah jadi isteri adik ipar sayangku sorang ni pada 6 Jun 2011. 


Kalau balik ke rumah ibu mertua, beliau lah antara yang paling rajin memasak selain Mc Lin. Lepas ni makin kuranglah kakitangan kat dapur..especially kalau beliau balik ke rumah ibu mertuanya..huhu. 


Doa saya agar Yana dapat menempuh bahtera berumahtangga dengan matang, baik dan menjadi isteri, ibu dan menantu yang solehah. Semoga bahagia dan kekal ke ahir hayat. Amin...




3 comments:

  1. Best wishes to the bride and the groom!!! :D

    ReplyDelete
  2. Assalam fara,
    wah lama betul akak tak dengar suara fara tau..
    dah dapat biras baru rupanya ya..semuga fara & family sihat2 senetiasa dan berbahagia hendaknya
    bila nak mengganas kat dapur ni?..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails