Advertisement

Wednesday, December 28, 2011

My Little Bean Part 1

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera


Setelah lama berehat.. bukan tak masak langsung tapi tak masak sangat..haahha..Saya rasa sekarang macam nak merajinkan diri untuk menyambung berblog. Insyaallah lepas pantang ni bolehlah masak memasak macam dahulu. 


Sekadar berkongsi kegembiraan..saya telah selamat melahirkan anak sulung pada 26 November 2011 di Pusat Perubatan UKM. Hari akhir tahun Hijrah. Alhamdulillah..


Syukur sangat2 ke hadrat Allah SWT yang mendengar doa hambanya ini. Sebelum ini saya sering diduga dengan cakap2 orang yang asyik tanya 'Bila nak ada anak?'..dan ada yang ingat saya nak jaga badan sebab tak mengandung2 lagi..apa2 pun saya percaya rahsia Allah tak siapa yang tahu..berkat doa suami, mak, ayah, adik-adik dan teman2...


Alhamdulillah..segalanya dipermudahkan. Doa dan harapan saya agar anugerah ini menjadi anak yang solehah dan insan gemilang yang mukminah! Amin..

8 comments:

  1. HEARTIEST CONGRATULATIONS ON YOUR NEWBORN!!! YAYYYY SO HAPPY FOR YOU!!! That's why I typed in capital letters...eheh!

    Welcome to the world of fantasy dear baby!!!

    So grateful you didn't forget me!!! :)
    26th Nov was the day we celebrated Ashika's 3rd birthday! Actual birthday on 14th. ;)

    ReplyDelete
  2. Fara, macam Love jugak... I'm so happy for u. tahniah atas kelahiran baby tu... sebak rasa, nak menitik air mata baca happy entry dari Fara...

    take care of ur self n the baby too... dah sihat nnti kita gebang2 pasal masak lak ya...

    ReplyDelete
  3. Assalam fara, congratulations on your new arrival.. Wow padanlah senyapp aje rupa2nya berisi ya!! Akak pun tumpang gembira juga ni.. Makbul sudah doa2 yg dipinta.. Selamat berpantang, dan welcome to the club!!

    ReplyDelete
  4. tahniah fara..
    patutlah menyepi aje..

    ReplyDelete
  5. Love: Thank you very much ..hehe..mmggembira when enering the world of baby's fantasy..especially malam!!

    ReplyDelete
  6. Kak Rose..alhamdulillah & terima kasih..mmg kak..tu pun dah edit skit..sbb tak nak emosi sgt..hihi..

    ReplyDelete
  7. kak ayu..Terima kasih kak :D..mmg kak..sy mmg berehat sangat2..

    ReplyDelete
  8. kak yon..terima kasih kak yon..hihi..pas pantang ni nak jd rajin k dapur smula

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails