Berbuka Puasa di Restoran Hakim

Salam, 

Bila dah masuk minggu ke-2 berpuasa, maka banyak dan kerap jugalah suami saya menerima jemputan berbuka di luar. Kalau ada rezeki, saya akan turut serta. Tapi selalunya tak..ye lah company punya kan. Semalam saya dan kawan-kawan suami berpuasa di Restoran Hakim, Seksyen 7, Shah Alam. Menu utamanya ialah Roti Nan Cheese dan Ayam Tandoori. Selain tu ada juga hidangan sampingan contohnya mee goreng dan kuih muih.


Apa saya nak kongsikan kat sini ialah, Roti Nan dan Ayam Tandoori yang sedap di sini. Macam-macam pilihan roti nannya..ada biasa ada cheese. Ayam tandoorinya pun lembut. Kalau tak percaya meh la cuba. Kat sini ada juga Three Layer Tea..sedapnya..segar tekak menghirupnya. Pelbagai pilihan minuman yang memang sedaplah diminum. Semalam saya order sampai 3 gelas air..hihi..

Seronok sebenarnya berbuka puasa macam ni.Selain mengeratkan lagi hubungan sesama rakan sekerja, saya juga berpeluang berkenal-kenalan dengan isteri-isteri kawan suami saya. Selain tu, saya seronok melihat bos suami saya seorang berbangsa India, sama-sama menikmati juadah berbuka. Beliau pun peramah dan saya tengok amat mesra dengan staf-stafnya. Sebenarnya seorang lagi bos suami berbangsa Cina pun baik dan begitu mesra dan fasih berbahasa Melayu. Tapi semalam beliau tak turut serta kerana ada komitmen lain.Seronokkan!




Sumber: Faradean's Experienced

Comments

Popular Posts