Earth Quake in Japan..Bengkel Flash! dan Selamat Bercuti!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Semoga semua sihat belaka. Kita dikejutkan dengan berita tsunami yang melanda Jepun yang berskala 8.9 magnitud. Masyaallah!! Doa saya..semoga Kak Hana, sanak saudara dan kawan-kawan yang berada di sana selamat! Setahu saya Kanazawa menghadap Laut Jepun. Insyaallah Kanazawa bebas ancaman itu. Manakala Sendai  pula menghadap Lautan Pasifik di mana terletaknya plat tektonik yang telah mengakibatkan gempa bumi dan tsunami. Saya pun agak risau..emm..sebabnya nak pergi bercuti..Ya Allah semoga semua selamat dan berjalan lancar..Insyaallah.



Minggu ini amat sibuk. Tapi alhamdulillah..selesai sudah Bengkel Aplikasi Flash yang telah berjalan selama 2 hari. seronok melihat rakan-rakan yang teruja untuk menambah ilmu pengetahuan dan pengalaman terutamanya dalam bidang ICT. Terima kasih kepada rakan-rakan yang menyertai bengkel ini. Semoga dapat diaplikasikan dimasa akan datang!




Terima kasih tidak terhingga kepada anak-anak buah yang turut sama membantu dalam penganjuran bengkel ini. Semoga kerjasama erat ini akan kekal berpanjangan..
Apa-apa pun kepada murid-murid dan warga pendidik..selamat bercuti!!


Comments

  1. salam rindu fara, lama juga tak singgah sini...bz ke fara?wah nak bercuti ke mana tu? jgn ke japan sudahlah....btw happy holiday yer..:)

    ReplyDelete
  2. Nieza> Salam..rinduu juga ni..hihi..alhamdulillah..dh smpi rumah..thnk u ..sy k beijing 6 hr

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts