Advertisement

Sunday, April 3, 2011

Tahniah Kak Nor dan Kak Hana!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Alamak..berhabuk sudah blogku.. Dalam beberapa hari ni terpaksa rela bagi laluan kat Cik Abang guna Internet sepenuhnya sebab ada projek. Tak dapek Cik Akak nak guna..tengok tv je le..hahah. Maka..banyaklah entri yang tidak dapat dimasukkan. Kekadang auto publish ni pun mengundang nestapa. Kadang-kadang boleh...agaknya den salah setting kot. Tak mengapalah..


Walaupun terlewat...tapi nak juga ucapkan tahniah kat Kak Nor dan Kak Hana. Sebab hasil masakannya dapat masuk majalah Jelita..kegemaranku. Terutamanya kalau edisi perkahwinan dan perayaan. Sekarang blogger masakan pun ada peluang mengembangkan bakat di dapur..tak semestinya chef di dapur-dapur hotel, restoran besar atau chef selebriti je kan? Seronok melihat resepi-resepi yang sedap-sedap hasil tangan suri rumahtangga yang mungkin hanya memasak untuk keluarga tercinta! Tapi rezeki dan bakat mereka dapat diintai Chef Hanieliza. Tahniah sekali lagi!!

Bilalah nak teror dan rajin macam akak-akak ni?!?!?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails