Advertisement

Tuesday, February 19, 2013

Kuah Spaghetti Ihsan Ty Na

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera ...

Kembali bersiaran. Ty Na tu adik saya. Nama betul Ana... Anak saya panggil dia Ty Na ( Tià - in Spanish maksudnya makcik). Seorang lagi Ida dipanggil Ty Da..dan adik yang bongsu di panggil Cle Rid...hahah.

Ty Na masak spaghetti untuk her beloved husband. Akak apa lagi pergi singgah makan sekaki lah kan. Siap bawa bekal balik rumah...tapi spaghetti dah habis. Maka pasta yang ada kat rumah jenis spiral...tak pelah yang penting kenyang. Si Noura memang suka pasta. Cuma kuahnya kalau tak pedas bolehlah dia makan. Kalau tak makan macam tu je atau dengan sup sayur.

Cik abang pula dah suka makan macam ni...hihi...Alhamdulillah ...senang den nak masak ala2 chef Farra Quinnn..ala2 Bharat ..Oklah jemputlah makan...tak de hiasan pun....



2 comments:

  1. Assalkam fara, heheh amboi panggilan makcik glamour you!! hahah ..kuah spaghetti tu pekat pasti sedap ni ..aduh dah lama tak buat spaghetti..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walmart Kak.. Mmg di orang tu nk glamour..haha
      Mmg pekat..smk simple2 Je Kak..

      Delete

Related Posts with Thumbnails