Advertisement

Saturday, February 23, 2013

Ummi Migraine Again and Again!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Kesian my baby and my beloved hubby. Sebab migraine datang lagi..dah 2 hari tak larat..Hari ni ok sikit . Tapi kat sekolah ok..atau buat-buat ok.. Alhamdulillah dah settle pun majlis hari ini. Hari ni si kecil Noura banyak makan kiwi. Dia memang suka kiwi. Tapi yang warna kuning tau! Cik Abang banyak tolong akak 2-3 Hari ni. Sebab akak balik rumah dah pengsan...kepala pusing 360*..haha. Rasa macam nak jadi Suri rumah tangga semi-D sepenuh masa (berangan nak semi-D)..huhuhuhu.

Ini antara aktiviti hands-on anakku...dikala umminya migraine...huhu



2 comments:

  1. I rasa kiwi yang gold ni manis sikit kan?? I pun suka, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi sooyaree.. Mmg manis..ni la yg sy selalu bg masa awal2 nk bg solid food..sbb malas nak blend bargain..haha

      Delete

Related Posts with Thumbnails