Advertisement

Wednesday, February 13, 2013

Lebuhraya Pantai Timur

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Bila agaknya LPT ni nak siap sepenuhnya? Rasanya 8 tahun ulang-alik balik kampung tak siap2...mungkin maintainance tinggi? Eh budget lah..harap-harap cepat siap..bukan apa..selesa n pantas sikit orang2 nak balik kampung.

Beza antara LPT dengan PLUS..toiletnya lah..kalau LPT tu kurang sikit...tisu pun tak de. Selain tu, kalau nak makan...nak dulang pun tak de. Rasanya kalau Hari-Hari biasa LPT ni tak ramai orang. Tapi apa-apa pun..syukur sebab laluan Jabor-Temelung dah siap..dalam 70 km. Dapat jimatkan masa 2-3 jam rasanya...

Saya suka Perjalanan Jauh melalui highway ni..masa pergi Korea...tol gate dia dari Incheon ke Seoul..1 je..kalau di Beijing pun sama...maknanya nak jumpa tol gate tu jauhhhhhh baru jumpa balik...kalau kat sini especially di Lembah Klang..baru nak gear 6 jumpa lagi tol gate..hahaha...

Kalau lalu sini..yang best dibeli ialah kerepek2... Dan keropok lekor losonglah....selain tu beli bahulu...nak buat sendiri malaskan..
Ok ...Jauh Perjalanan Luas pemandangan...In Shaa Allah






No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails