Advertisement

Saturday, February 5, 2011

Selamat Tahun Baharu Cina dan Selamat Bercuti

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Harap-harap tak terlewat hendak mengucapkan Selamat Tahun Baharu Cina dan Selamat Bercuti kepada semua !! Agak-agak ada tak yang tanya kenapa lama tak update blog?? Sebab tuan rumah kena demam panas!!! Tak lalu langsung makan dan lemah sangat!! Masyaallah!! Ujian besar betul buat saya nak cik abang. Dah tu kena pula balik ke Klate...jadinya sekarang ni saya dok melepek je kat bilik. Harap-harap ma tak marah saya asyik tidur je. Hari ni Alhamdulillah..kurang sikit. 


Sebenarnya tak berhajat pun nak update blog, tapi ada kerja yang perlu diuploadkan ke rakan untuk dibuat tindakan susulan. Terima kasih kepada pengunjung blog yang setia dan tak jemu-jemu menyinggah..Insyaallah saya akan update bila dah sihat. Ok..selamat bercuti!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails