Advertisement

Saturday, October 9, 2010

Sambutan Hari Raya Di Sekolah

Assalamualaikum..

Ini adalah entry yang tertangguh. Dah abis Syawal pun tapi nak juga masukkan entri ni..memang tak boleh jadi wartawan la saya ni..huhu. Ok, dalam sambutan Hari Raya tahun ni, Bidang Teknik dan Vokasional diamanahkan untuk menyediakan menu utama. Makanya saya secara tak langsung terlibat la juga. Ketua Chef kami ialah GKMPnya sendiri iaitu Pn Noredah dan pembantunya ialah Cikgu Hasrizal. Masak kat bilik masak sekolah..dan saya salute juga dengan Kak Nor sebab macam senang je dia masak rendang ayam, kuah kacang dan macam-macam lagi untuk kira-kira 150 orang. Ermm boleh buka katering la Kak Nor..

  kuah kacang in the process

Antara menu utamanya ialah Nasi Himpit, Rendang Ayam, Kuah Kacang, Nasi Lemak Sotong, Lontong, Lemang dan goreng-gorengan. Selain tu ada juga dessert dan buah-buahan sebagai pencuci mulut.



Ketua chef tengah check menu ..ok ke tak?

ini dia..makanannya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails