Advertisement

Tuesday, June 29, 2010

Bersama Kawan-kawan..Bergelak Riang Ria

Salam..

Jumaat lepas saya dan kawan-kawan makan tengahari bersama-sama makan di sebuah deli di Shah Alam. Selain tu..adalah jumpa kawan-kawan yang dah berpindah ke tempat lain..dah lama tak jumpa...kakak2 ni memang meriah betul..nasib ni gambar still..kalau ada suara ...ish-ish-ish..!

ini Bos weolls

hehe...kakak-kakak saya..

ini pun kakak-kakak kesayangan saya..hehe

yang tengah tu pun x-bos saya yang sporting lagi penyayang..hehe

kakak-kakak saya juga..yang tengah tu nak jadi tok ma tak lama lagi..

bos interprem lagi..biasa tukang ambik gambar mmg tak kuar muka..

bila sebaris..nampak semua macam sebaya..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails